At Etihad Water and Electricity, we value your feedback and strive to enhance our communication channels
to better serve you. Our e-consultation service, which can be seen on various pages on our website, aims
to measure your satisfaction with our existing communication channels and gather your suggestions for
improvement, as this is integral to our strategy.
Our objective:
Our goal is to provide you with the best communication channels and ensure your satisfaction with our
services. By collecting your feedback through our various communication channels, we aim to understand
your preferences and enhance our communication strategies accordingly.
Our approach:
After carefully analysing your responses and opinions, we will implement new communication channels
based on your preferences. These preferred channels will be used extensively in our communications,
including marketing campaigns and other initiatives, to ensure that we meet your needs effectively.
تُولي الاتحاد للماء والكهرباء اهتمامًا كبيرًا بملاحظات متعامليها، وتسعى إلى تعزيز قنوات التواصل معهم
للارتقاء بالخدمة المقدمة منها. تهدف خدمة المشورة الإلكترونية، التي يمكن رؤيتها على صفحات مختلفة على
الموقع الإلكتروني للشركة، إلى قياس مدى رضا المتعاملين عن قنوات التواصل الحالية، والتعرف على مقترحاتهم
لتطوير الخدمة، ويعد ذلك جزءًا لا يتجزأ من استراتيجية الشركة.
هدفنا:
يتركز هدفنا على تزويد المتعاملين بأفضل قنوات التواصل بما يضمن رضاهم عن خدماتنا. ونسعى من خلال التعرف على
ملاحظاتهم عبر قنوات التواصل المختلفة لدينا، إلى فهم تفضيلاتهم وتعزيز استراتيجياتنا للتواصل وفقًا لها.
نهجنا:
بعد رصد وتحليل إجابات وآراء المتعاملين بعناية، سنقوم بتفعيل قنوات تواصل جديدة بناءً على ما يفضله المتعاملون،
واستخدام هذه القنوات المفضلة بشكل مكثف عند التواصل معهم، بما في ذلك حملات التسويق والمبادرات الأخرى، الأمر
الذي يضمن تلبية احتياجاتهم بفعالية.